Jak dopasować suplementację do planu treningowego?

Jak dopasować suplementację do planu treningowego?

Po inne suplementy diety powinny sięgać amatorzy wysiłku fizycznego, a po inni zawodowi lub przynajmniej bardziej zaawansowani sportowcy. W zależności od tego, na jakim etapie drogi jesteś, będziesz wspomagać się odpowiednimi dla niej preparatami. Nie wszystkie suplementy dla sportowców przydadzą ci się tak zupełnie od razu. Jeżeli zaczynasz ćwiczyć siłowo i póki co nie odczuwasz jakichś szczególnych spadków siły, bo z tygodnia na tydzień jesteś w stanie pobijać rekordy i dokładać sobie ciężaru, nie powinieneś jak na razie sięgać po kreatynę. Na nią jeszcze przyjdzie odpowiednia pora.

Sprawdź również: RAD-140 – WXN Labs

Inwestycja w kilkanaście magicznych opakowań z równie magicznymi kapsułkami na pewno ci się nie zwróci, doprowadzając wyłącznie do bezmyślnej straty pieniędzy. Osoby początkujące zwykle mają tę przewagę nad zawodowcami, że są w stanie dość szybko podnosić sobie poprzeczkę i na bieżąco poprawiać swoje wyniki w całkowicie naturalny sposób. Póki masz siłę na podnoszenie większych ciężarów, nie musisz tak naprawdę niczego przyjmować. No, może z małym wyjątkiem, jakim jest odżywka białkowa. Pomimo jednak tego, że uchodzi ona za jeden z suplementów diety, w rzeczywistości bliżej jej do jedzenia niżeli do farmaceutyku, dlatego też możesz sięgać po nią w tych dniach, w których akurat w twoim jadłospisie zabraknie białka.

 

W życiu każdego sportowca prędzej czy później następuje jednak okres stagnacji. Suplementy dla sportowców pomogą ci szybciej z niego wyjść, byś znowu był w stanie dźwigać więcej i ćwiczyć dłużej. Kreatyna to absolutny mistrz w tej kategorii. Nie ma na świecie drugiego takiego związku, który byłby w stanie zrobić tak wiele dobrego i z ciałem, i z całym organizmem. Kreatyna to przy tym jeden z dokładniej przebadanych związków na świecie. Nie wywołuje ona żadnych skutków ubocznych, dlatego też zawsze możesz śmiało i na spokojnie ją przyjmować. Rób to najlepiej codziennie. Każdego dnia spożyj minimalną dawkę pięciu gramów kreatyny. Akurat ten suplement zawsze wspomaga treningi siłowe.