Moda na Instagramie

Moda na Instagramie

Moda na Instagramie
Oceń ten post

Instagram jest platformą, poprzez którą  wiele młodych dziewcząt może zdobywać obserwatorów tworząc ciekawe i ładnie  wyglądające zdjęcia. Prawdą jest, że znaczna większość influencerek, czyli osób współpracujących z markami, to  właśnie osoby specjalizujące się w branży modowej. Samozwańcze stylistki i blogerki zrzeszają wielu fanów poprzez tworzenie nieszablonowych stylizacji, pokazujących ciekawe ubrania w nowatorskich odsłonach. Moda na instagramie wyznacza obecnie trendy i sprawia, że w sklepach sięgamy po to, co jest ukazywane w ramach platformy jakąjest Instagram.

“Idę dziś na zakupy. Pokażę wam, co upolowałam”

Te zdania można przeczytać czy usłyszeć w zasadzie na wielu instagramowych kontach. Blogerki robią unboxingi- czyli prezentują to, co dostały w tajemniczych pudełkach od swoich “przyjaciół” i firm, które z nimi współpracują. Instablogerki chodzą również na zakupy, z których wychodzą bogatsze o nowe doznania i ubrania oraz gadżety, za które nierzadko nie płacą ani złotówki. Ważne jest jednak to, że kreują one trendy a ich fanki dałyby się niekiedy pokroić za zakup kurtki, którą jedna czy druga miała na sobie na ostatnim wypadzie na narty, czy podczas romantycznego weekendu z mężem w Paryżu. Nie ma się czemu dziwić. Oprócz mody wiele osób promuje ważne życiowe motta, wpisy motywacyjne, wołanie do działania czy lifehacki, które ich obserwatorzy mogą wykorzystać czy wprowadzić do swojego życia.

Moda na instagramie jest po prostu  piękna, aczkolwiek na wielu profilach można, szczególnie na instastories, zobaczyć nieidealny świat, nieidealne, domowe stroje oraz nieidealne fryzury. To właśnie wtedy obserwatorzy są utwierdzani w przekonaniu, że Ci, których obserwują są  tak samo nieidealni jak  oni sami. Elementy nie perfekcyjnej układanki sprawiają, że obserwujący jeszcze bardziej angażują się w życie tych, których profile oglądają, a co za tym idzie, coraz namiętniej śledzą pokazywane tam elementy stroju, marki co namawia do zrobienia zakupu.