Moduły Bidi

Moduły BiDi są jednymi z wykorzystywanych w SFP rozwiązań. W większości modeli można znaleźć złącza typu LC bądź SC. Dane mogą być przesyłane w obydwie strony po jednym włóknie.

 

Zastosowanie modułów

Technika światłowodowa umożliwia wykorzystanie modułów BiDi wyłącznie na światłowodach jednomodowych. Jest to rodzaj światłowodów, który umożliwia przesyłanie tylko jednej wiązki w danym kablu.

To rozwiązanie może być stosowane na znacznych dystansach, nawet 100 km.

Read More
Zasady tworzenia materiałów promocyjnych

Kiedy pracujemy w sektorze szeroko rozumianego marketingu, wówczas prędzej czy później z pewnością staniemy przed wyzwaniem polegającym na wykonaniu odpowiedniej jakości wydruków materiałów promocyjnych. Być może niektórzy są w tej chwili nieco zaskoczeni, gdyż współcześnie przecież to Internet odgrywa kluczową rolę w propagowaniu działalności danej firmy. Niemniej trudno jest lekceważyć także tych nieco bardziej standardowych metod jak ulotki, plakaty czy też foldery informacyjne. Planując działania promocyjne każdorazowo musimy bowiem brać pod uwagę to, że wciąż nie wszyscy korzystają z komputera.

Read More
Transceiver optyczny

Najdłuższy dziś istniejący światłowód łączy Europę przez pół świata z Australią. Informacja biegnie w sieci z prędkością światła. Wiadomo, że nic nie może się równać z szybkością tego nośnika. Postęp technologiczny, jaki dokonał się w branży IT, dał możliwości rozwoju innym technologiom.

Dla sprawniejszego działania sieci światłowodowej instaluje się na przewodach Moduły SFP. Urządzenie w ogólnym rozumieniu jest transceiverem. Znaczy to, że może pracować jako nadajnik i odbiornik.

 

Jak działa wkładka optyczna

Moduły optyczne przetwarzają sygnał docierający z sieci lub posyłają je w przestrzeń internetu,

Read More
Systemy do zarządzania firmą, co wybrać

Zarządzanie własną firmą daje co prawda dużo większe możliwości, zarówno finansowe jak i rozwoju, niż w przypadku zwykłej pracy na etacie, rodzi jednak cały szereg problemów, który musimy rozwiązać samodzielnie.

Nie chodzi tu tylko o zagmatwane przepisy polskiego prawa, z którymi chyba każdy przedsiębiorca boryka się na co dzień, ale raczej o konieczność podejmowania wielu decyzji mogących zaważyć na kondycji firmy. Każdy kto zajmuje się biznesem musi stale dożyć do rozwoju i optymalizacji swojego przedsiębiorstwa jest bezwzględnie konieczne jeśli nie chcemy dać się przeskoczyć konkurencji.

Read More
Czy firmie  potrzebna jest grupa na facebooku?

Grupy na facebooku to świetna możliwość do stworzenia koła zainteresowań osób skupionych na konkretnej tematyce, które mogą dzielić się między sobą interesującymi treściami, ciekawostkami i informacjami. Grupy świetnie sprawdzają się w przypadku firm, kierunków studiów czy klas w szkołach, ponieważ pozwalają na toczenie rozmów na temat interesujący tylko dla tej określonej grupy osób. W takim przypadku przekazywanie  sobie nawzajem informacji, jest szybkie i łatwe. Oczywiście grupy na facebooku mogą być z powodzeniem prowadzone również przez firmy,

Read More
Youtube- przestrzeń idealna do dzielenia się wiedzą

Youtube to znana już od wielu lat platforma służąca obecnie nie tylko do prezentowania zabawnych treści oraz muzyki i teledysków, ale również wysokiej jakości, pełnych merytorycznych informacji kanałów, pomocnych zarówno w codziennym życiu, jak i w rozwiązywaniu trudnych, technicznych problemów. Czy Youtube to platforma odpowiednia do dzielenia się wiedzą? Czy jest to również dobry kanał marketingowy?

Poradniki, instrukcje, tipy

Youtube to przede wszystkim dobre miejsce do przechowywania i udostępniania treści, które w mogą pomóc w szybkim dowiedzeniu się jak coś zrobić.

Read More
Ankiety na Facebooku

Ankieta to sposób na zbadanie konkretnego tematu przy pomocy grupy docelowej. Wykorzystuje się ją w celu uzyskania odpowiedzi, jednak niekiedy może też być sprytnym wywołaniem dyskusji, zaczepieniem użytkownika, dotarciem do niego z komunikatem aktywnym, w którym może uczestniczyć. Takie możliwości dają między innymi ankiety na Facebooku. Na czym polegają, do czego służą i jak je utworzyć?

Czy warto tworzyć ankiety?

Warto, ale niezbyt często, ponieważ na dłuższą metę, mogą nużyć i być ignorowane przez odbiorców.

Read More
Pinterest-czy warto komunikować swoją działalność na tej platformie?

Content wizualny, chyba każdy marketingowiec wie co to znaczy. Ale nie tylko. Każdy kto prowadzi działalność zarówno online jak i offline jeśli chce komunikować swoim odbiorcom przygotowaną przez siebie ofertę, powinien wykorzystywać zgrabnie stworzone treści wizualne, które przyciągną uwagę. Miejscem, które nadaje się  do tego idealnie jest Pinterest i choć wiele osób nie widzi jego potencjału promocyjnego i skupia sie na komunikatach udostępnianych na Instagramie czy Facebooku, to warto rozpocząć publikowanie również tam. Dlaczego?

Jedno z najmłodszych mediów społecznościowych

Choć Pinterest jest znacznie młodszy od Facebooka,

Read More
Tinder- randkowanie nowej generacji

Technologie bardzo się rozwijają, nie zwalnia tempa również rozwój aplikacji. Jedne są bardziej użyteczne, inne mniej, ale służą do różnorakich celów. Jedną z ciekawszych pozycji,  ale stosunkowo kontrowersyjną, jest Tinder. Co to jest, do czego służy i skąd wzięły się kontrowersje z nią związane? Otóż jest to aplikacja do randkowania, jednak przez wielu zostaje wykorzystana do działań patologicznych, często wykraczających poza umysł zwykłego człowieka. Dzieje się tak, ponieważ niektóre osoby uzewnętrzniają się zbyt mocno z  własnym ciałem,

Read More